Inteligentne okulary KASTO VisualAssistance

Inteligentne okulary KASTO VisualAssistance

VisualAssistance jest nowym, innowacyjnym rozwiązaniem umożliwiającym zdalną konserwację oraz naprawę maszyn a także systemów firmy KASTO, dzięki czemu użytkownicy mogą wysyłać na żywo filmy wideo do ekspertów serwisowych KASTO oraz otrzymywać pomoc wizualną i informacje w czasie rzeczywistym w przypadku awarii lub prac konserwacyjnych.

Przestoje w pracy mogą być zredukowane do minimum, co ma nieoceniony wpływ na całościowe funkcjonowanie linii produkcyjnych.

Opis

Sercem systemu jest interaktywna aplikacja na tablety, smartfony lub właśnie inteligentne okulary. Klienci mogą z niej korzystać, aby połączyć się z personelem obsługi za pomocą strumieni wideo lub audio.

Użytkownicy i inżynierowie korzystają z tego samego pola widzenia w czasie rzeczywistym –  to znacznie ułatwia wzajemne zrozumienie i pomaga w szybkiej identyfikacji poszczególnych elementów systemu oraz ewentualnych usterek.

Aplikacja umożliwia również ekspertom KASTO udzielanie pomocy wizualnej i nakładanie oznaczeń, na przykład na obraz na żywo – klient otrzymuje wszystkie niezbędne informacje bezpośrednio na wyświetlaczu za pomocą rzeczywistości rozszerzonej podczas wykonywania prac konserwacyjnych lub naprawczych „tu i teraz”.

Jeśli korzysta z inteligentnych okularów, jego ręce są również wolne, co dodatkowo ułatwia mu pracę. Inżynierowie serwisowi KASTO są obecni wirtualnie na miejscu i odpowiednio prowadzą personel.

Szeroko zakrojone szkolenia i kosztowne wizyty na budowie są więc zbędne – jednocześnie użytkownicy korzystają z minimalnych czasów przestoju oraz wysokiej dostępności i wydajności swoich maszyn oraz systemów.

 

 

Zdjęcie producenta

<< wróć do listy